Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Συνέχισε...

Στέκεσαι απέναντι μου σε ρωτάω κάτι και μου απαντάς με αυτό το υπεροπτικό σου ύφος, πάντα σε ετοιμότητα να μου την πείς, με κοντράρεις και κάνω ότι ενοχλούμαι... Θα σου πώ μια αλήθεια όμως, συνέχισε να με κοντράρεις το γουστάρω όσο δεν μπορείς να φανταστείς, με εκνευρίζεις και συγχρόνως μου κεντρίζεις το ενδιαφέρον. Γιατί σε ποιόν δεν θα άρεσε να έχει απέναντι του έναν εύστοχο ομιλητή που με κάθε ευκαιρία έχει την ικανότητα να σε χειριστεί να σε παιδέψει η ακόμα κ να σε αποπλανήσει;;
Ο έρωτας εξάλλου ξεκινάει από τον εγκέφαλο πρώτα κατακτάς το μυαλό και μετά το σώμα...  
Και μάθε και κάτι τελευταίο ότι και να κάνεις εμένα θα μ´αρέσεις όχι μόνο αυτή η απότομη εύστοχη πλευρά σου αλλά εκείνη η ανθρώπινη η τρυφερή εκείνη που με αφήνεις να ξεκλέψω σε κάποιες στιγμές σου....
Οπότε συνέχισε,πήγαινε μου κ άλλο κόντρα!!!





Φένια Δημητριάδου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου